Search This Blog

Thursday 1 December 2011

'5G' yang aku tak suka!!!!

5g yang ak paling/sangat tidak suka:(s0 b kena tahu la eh)*_*
 1.Sebolehnya,aku tak suka lelaki yg garang ,suka mencarut,cari gaduh and suka marah2.eeeiii..tak suka.So,gadis2,you all need to kn0w that perempuan bukanlah b0neka yg b0leh diherdik sesuka hati kan.
Wahai jejaka2 kat luar sana tuh,hargailah gadis/cewek2,sebab perempuan nie suka dimanja2.

2.Ganas.Si kaki pukul!!!!
Helo,cermin diri tuh sikit,nak pukul2 orang pun,tak kan nak lawan perempuan.Kaum hawa kan kaum lemah.Carilah lawan yg setanding sikit ok.

3.Permpuan suka lelaki yg tenang,kononya berlagak 'cool' la kan.yes!memang pon.Aku suka kalau b ak tenang brsama ak.Tak nak gementar.Tak macho la bro....

4.Lelaki gelojoh perlu dijauhi.Kira2 10 km.hehe.SAYA tak suka la lelaki yg 0ver acting nie.Buat aku menyampah aje.

5.Gatal!Tak perlu lah nak beraksi nakal or gatal setiap kali jumpa perempuan.hey BOY.,Please be yourself!




No comments:

Post a Comment